Formda Kalmaya Yardımcı Sağlıklı Atıştırmalıklar

Formda Kalmaya Yardımcı Sağlıklı Atıştırmalıklar

Diyet yaparken veya formumuzu korumaya çalışırken bizi en çok zorlayan atıştırma isteğidir. Böyle durumlarda atıştırma isteğimizi baskılamak yerine, tercihimizi sağlıklı atıştırmalıklardan yana kullanarak form tutmaya yardımcı olabiliriz. İşte ofiste, evde veya seyahatlerde kolaylıkla yanımızda bulundurabileceğimiz düşük kalorili ve sağlıklı atıştırmalıklar;

ELMA

Çantanızda taşıyacağınız orta boy bir elma, yüksek lif içeriğiyle hem uzun süre tok kalmanıza hem de antioksidan ve E vitaminiyle günün stresini azaltmaya yardımcıdır.

YOĞURT

Yoğurt, günlük kalsiyum ve protein ihtiyacının karşılanmasında etkili bir besindir. Minik bir kase yoğurt sindirim sistemimizin düzenlenmesine de yardımcıdır.

HAVUÇ

C vitamini ve beta karoten deposu olan havucun besleyici değeri yüksek olsa da kalorisi azdır. Kansere karşı da etkili olan havuç keyifli bir atıştırmalıktır.

DOMATES

Domates biraz sulu bir seçenek olabilir. Ancak minik domatesleri kolayca yanınızda taşıyabilir ve acıktığınızda tercih edebilirsiniz. Yüksek likopen içeriğiyle domates kansere karşı koruyucudur.

FINDIK,CEVİZ,BADEM

Yüksek omega 3 ve magnezyum içeren fındık,ceviz ve badem atıştırmalık olarak en sağlıklı seçeneklerden biridir. Magnezyum iştahı baskılamaya yardımcı olurken, omega 3 kan yağlarının dengelenmesinde ve kalp-damar sağlığının korunmasında önemli rol oynamaktadır. GÜnde 5-6 adet fındık veya badem, 2 adet ceviz formumuzu korumaya yardımcıdır.