İftar Sonrası Susuzluğumuzu Önleyecek İçecekler

İftar Sonrası Susuzluğumuzu Önleyecek İçecekler

Yeşil Çay

Flavonoidler ve polifenoller gibi doğal ve güçlü antioksidanları içeren nadir bir bitkidir yeşil çay. Ayrıca Metabolizmayı canlandırır. Yeşil çayı sıcak içebileceğiniz gibi buzlu, limonlu, tarçın ve karanfil aromalı da içmeniz mümkün.

Naneli ayran

Yemeklerden sonra naneli bir çay içildiğinde hem şişkinliği giderecek hem de kilo kaybını hızlandıracaktır.

Tarçınlı süt

Süt kalsiyum gereksinimiz için en ideal ve en uygun besindir.Tatlı krizleriniz olduğunda tarçınlı, buzlu bir bardak süt tüketin.

Soğuk Kakao

Kakaonun kalp sağlığını koruyucu özelliği vardır.Az yağlı süte, kakao,buz ve bitkisel tatlandırıcı ilave ederek tüketmeniz mümkün.

Limonata

Önemli bir C vitamini kaynağı olan limonla yapılan az şekerli, naneli ve buzlu limonata iftar sonrası için sağlıklı ve serinletici bir seçenektir.

Maden suyu

Tüm gün susuz kalan vücudumuzu ve gün içerisinde terle kaybettiğimiz mineral ihtiyacımızın karşılanmasını sağlayacak bir sağlıklı bir seçenektir.

Dyt.Pınar GÖKÇE